ПРАВИЛА прийому вихованців до Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області

 

І. Загальні положення

1.1. Дані Правила регламентують прийом дітей до ПДЮТ ММР ЗО (далі ПДЮТ)

1.2.Правила прийому розроблені відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту», Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р.  № 433, Статуту ПДЮТ ММР ЗО  , Правилами внутрішнього розпорядку ПДЮТ ММР ЗО    з метою дотримання прав дітей на отримання позашкільної освіти.

1.3. ПДЮТ організовує позашкільне навчання дітей віком від 4 до 18 років. Кожний вихованець має право займатися у декількох гуртках одночасно та змінювати їх протягом навчального року.

1.4. Комплектування контингенту вихованців є компетенцією керівника гуртка та директора закладу.

1.5. Адміністрація ПДЮТ   зобов’язана ознайомити батьків або осіб, які їх замінюють, з Правилами внутрішнього розпорядку ПДЮТ 

1.6. Питання, що виникають під час прийому вихованців вирішує директор відповідно до законодавства України у галузі позашкільної освіти.

ІІ. Порядок прийому вихованців

2.1. Організацію прийому дітей до ПДЮТ здійснює директор, керівники гуртків та творчих об’єднань.

2.2. Директор ПДЮТ   забезпечує дотримання законодавства України, в тому числі цих Правил прийому, а також відкритості та прозорості прийому вихованців на навчання.

2.3.При прийомі не допускається обмеження дітей по статі, національності, походженню, місцю проживання, відношенню до релігії, соціальному стану.

2.4. Прийом дітей здійснюється на безконкурсній основі.

  У гуртках хореографічного та хорового профілю можуть проводиться випробувальні заняття з метою визначення фізичного та професійного розвитку дітей для розподілу їх по групах. У гуртки студії початкового – естетичного виховання зарахування дітей ведеться після проходження співбесіди, метою якої є визначення рівня готовності дитини до занять у колективі.

2.5.До  навчання у ПДЮТ можуть прийматися діти з особливими потребами у разі відсутності у них протипоказань займатися у відповідному гуртку.

2.6. Керівники гуртків та творчих об’єднань відповідають за формування контингенту, прийом документів та розподіляють вихованців по групах відповідно до напряму підготовки, рівню та року навчання.

Прийом документів проводиться відповідно графіку роботи керівників гуртків, який вивішується у холі закладу на інформаційному стенді.

2.7. Строки прийому заяв та документів для зарахування дітей з 1 до 15 вересня для груп першого року навчання та при наявності вільних місць у групах другого та іншого року навчання.

2.8. Зарахування можливе і на протязі навчального року у разі наявності вільних місць у групах.

2.8. Для зарахування до навчання батьки або особи, які їх замінюють подають керівнику гуртка такі документи:

- заяву  встановленого зразку на ім’я директора;

 -  медичну довідку (для занять  у хореографічних гуртках);

- документи, які підтверджують соціальний статус дитини або батьків.

2.9.У заяві надається інформація про особисті дані дитини, місце її проживання, навчання, вказується інформація про батьків (прізвище, ім’я, по батькові), телефон батьків (осіб, які їх замінюють) для зв’язку, соціальний статус дитини або батьків (осіб, які їх замінюють) та надається їх згода на обробку персональних даних дитини у порядку, встановленому законодавством України. Заява завіряється особистим підписом батьків або особою, яка їх замінює.

2.10. Батьки обов’язково ознайомлюються з правилами внутрішнього розпорядку для вихованців та їх батьків (або осіб, що їх замінюють). Факт ознайомлення  фіксується підписом.

2.12. Для зарахування дітей до  хореографічних гуртків надається довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для занять у зазначених гуртках. При відсутності довідки адміністрація ПДЮТ має право відмовити у зарахуванні дитини.

ІІІ. Зарахування вихованців

3.1. Зарахування вихованців до ПДЮТ   проводиться   на основі поданих керівниками гуртків списків дітей по групах, при наявності повного пакету документів вихованців, необхідних для зарахування.

3.2. У разі, коли зараховані вихованці протягом 2-х тижнів не приступили до навчання без поважних причин, вони відраховуються з числа вихованців ПДЮТ .

ІV. Формування груп

4.1. Формування та наповнюваність груп відбувається згідно з правилами та нормативами, встановленими нормативно-правовими актами України в галузі позашкільної освіти.

4.2.  Групи першого року навчання відповідного рівня формуються з нових вихованців, а також з вихованців, які раніше навчалися в ПДЮТ.

4.3. Вихованці другого та наступних років навчання повинні до 15 вересня повідомити керівника гуртка, у якого займаються, про бажання продовжити навчатися та приступити до занять з 15 вересня.

4.4. При наявності вільних місць у групах другого та наступного року навчання, керівник гуртка має право до 15 вересня провести добір вихованців у відповідну групу.

4.5. Керівники гуртків мають право протягом навчального року рекомендувати дітей до зарахування у групи за наявності вільних місць.

 

РОЗГЛЯНУТО

на засідання педагогічної ради

ПДЮТ  

протокол № 2 від 21 травня 2018р.

 

Переглядів сайтуСчетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Шукайте нас за адресою - Детская организация "РОСТОК"
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання